In de zomer van 2018 ben ik begonnen met een volgend vinkje op de bucketlist, namelijk een eigen webshop in muurstickers onder de naam Tekstopdemuur.nl.Tekstopdemuur.nl

Vakgebied in ontwikkeling

Ik werk nu al meer dan 10 jaar in het online vakgebied en ben meegegroeid in de ontwikkeling ervan. In de afgelopen 10 jaar heb ik het online vakgebied zien veranderen van alle disciplines op het bordje van enkelen tot heel veel nieuwe disciplines verdeeld over heel veel verschillende bordjes. Er zijn heel veel nieuwe functies bijgekomen met allemaal een eigen specialisme.

Leren en testen

In mijn werk als freelance online marketeer ben ik deels afhankelijk van de opdrachtgever in welke discipline van het online vakgebied ik mag werken en me verder kan ontwikkelen. Daarom heb ik in sommige online vakgebieden meer ervaring dan in andere. Omdat ik juist een hele brede interesse heb in de mogelijkheden van online marketing, ben ik een eigen webshop begonnen. De webshop gebruik ik om mijn kennis te vergroten en tools te testen op het gebied van online marketing.

Kennis delen

Ik ben nu een half jaar onderweg en de webshop www.tekstopdemuur.nl staat een maand online. Ik heb in het afgelopen jaar weer ontzettend veel geleerd en deze kennis wil ik graag delen met andere shopeigenaren of shopeigenaren in spe. Heb je interesse om een eigen webshop te beginnen of ben je op zoek naar tips om meer verkeer op je website te krijgen? Dan vind je het misschien leuk om mij te volgen via Twitter, Facebook, Instagram of LinkedIn.

Do’s maar ook zeker de don’ts

Ik heb niet het kant-en-klare recept voor succes. Ik zoek, ik probeer, ik test en ik evalueer. Ik begon dit avontuur met de quote: start where you are, use what you have, do what you can. En zo ga ik verder. Tekstopdemuur.nl is voor mij een leeromgeving waarmee ik mijn kennis over het genereren en laten converteren van relevante bezoekers weer kan vergroten. Verwacht niet het kant-en-klare recept voor succes, de missers zal ik ook zeker delen. Maar misschien zijn alle missers wel minimaal net zo leerzaam als de succesverhalen. Want die blijven jou dan weer bespaard!